Klachtencommissie

MA wil klachten voorkomen door goed onderwijs te verzorgen, alle onderwijsactiviteiten goed voor te bereiden en uit te voeren, door goede communicatie, informatie en open overleg. Toch kan het gebeuren dat er klachten ontstaan.

Als je het idee hebt dat zaken beter of anders kunnen of als je een klacht hebt, kun je in eerste instantie de betreffende persoon direct aanspreken of contact met een docent of slb’er zoeken. Als het probleem daarna niet uit de wereld is, kun je de zaak voorleggen aan de betreffende opleidingsmanager. AIs de klacht goed en eenvoudig is op te lossen, dan is dat de aangewezen weg. Is de klacht nog niet naar tevredenheid opgelost, dan kun je als laatste stap een formele klacht indienen bij klachtencommissie.

De klachtencommissie is het loket waar leerlingen, studenten en medewerkers terecht kunnen met een klacht. Je kunt de klachtencommissie bereiken via klachtencommissie@ma-web.nl. Meer informatie over het indienen van een klacht bij de klachtencommissie is te vinden in de klachtenregeling van MA.

 Download klachtenregeling>>.